.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چقدر با ایستگاه مطالعه آشناهستید ؟؟

شمال نيوز: ايستگاه مطالعه یکی از کارهای بزرگ و نوظهور در عرصه فرهنگی کشور است که اخیرا از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در 5 نقطه پرتردد شهرستان ساری راه اندازی شده است .

 ایستگاه مطالعه کتابخانه کوچکی در فضای عمومی است که در تمام استان های کشور راه اندازی شده و مردم عزیز می توانند با مراجعه به آن ، به صورت کاملا رایگان کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه ، هر وقت که خواستند آن را به ایستگاه ها بازگردانند.

علاقمندان می توانند پس از دریافت این کتاب ها ، آن ها را به همان ایستگاه ، ایستگاه های مطالعه در سراسر کشور و یا هریک از کتابخانه های عمومی تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور بازگردانند .

این طرح يكى از برنامه هاى نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور براى عمومى نمودن و ارتقاى سرانه مطالعه مفيد در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى است .

چنانچه افرادی علاقه مند به نگهدارى كتابها براى خود باشند مي توانند بابت هر جلد كتاب مبلغ دو هزار تومان به حساب 123 به نام موسسه انتشارات كتاب نشر نزد بانك تجارت و ملى در كليه شعب كشور و يا به شماره كارت ملى 6037991199516588 به نام موسسه انتشارات كتاب نشر واريز نمايند.

گفتنی است این ایستگاه ها برای شروع کار ، در استان مازندران در 5 نقطه پر تردد شهرستان ساری  در مکانهای شهرداری ، فرودگاه ، پایانه مسافربری دولت ، بانک صادرات شعبه میدان شهداء و استانداری افتتاح شده است .

طبق این گزارش این کتابها ،  در 15 عنوان و سه بخش بزرگسال (10 عنوان ) ، نوجوان (2 عنوان ) و کودک (3 عنوان ) در 15 سلول نهاده شده است که همه مردم با هر رده سنی میتوانند از کتابهای موجود در آن استفاده کنند .

امانت گرفتن کتاب های موجود در ایستگاه مطالعه کاملاً رایگان است و هر فرد می تواند با مراجعه به ايستگاه هاي مطالعه اي که ذکر شد ، كتاب به امانت بردارد. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Ali.MT 31 ارديبهشت 1392
چقدر جالب!

واقعا آفرین .. ای کاش تو شهر های دیگه هم بزنند و این کارهای خوب فرهنگی فقط مختص به ساری نباشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.